استاندار مرکزی گفت: بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۴۸ طرح عمرانی و اقتصادی همزمان با پنجمین روز دهه مبارک فجر در آشتیان آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۹۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹ 06 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه در حاشیه بهره‌برداری از طرح‌های شهرستان آشتیان افزود: عملیات اجرایی مرکز سلامت روستای گرکان، بهره‌برداری طرح مسکن مددجویان، ارتقای فناوری اینترنت در چندین نقطه از شهرستان از جمله طرح‌هایی است که همزمان با دهه فجر در آشتیان آغاز شد.
وی ادامه داد: مرمت جاده‌های روستایی شهرستان آشتیان و طرح‌های اقتصادی در شرکت پژوهش صنعت مدرن از دیگر طرح‌هایی است که همزمان با دهه مبارک فجر در آشتیان به بهره‌برداری رسید.
استاندار مرکزی اضافه کرد: طرح توسعه این شرکت در فرصت کوتاه با فناوری جدید انجام شده است.
استاندار مرکزی در سفر به شهرستان آشتیان با خانواده شهید والامقام «محمدعلی سقرجوقی» دیدار و گفت وگو کرد.
این شهید والامقام در سال ۱۳۴۳ در روستای سقرجوق به دنیا آمد.
و در یکم اردیبهشت سال ۱۳۶۷ در منطقه جنوب بر اثر عوارض شیمیایی به مقام والای شهادت نایل آمدند.
عملیات اجرایی ایجاد مرکز خدمات جامع سلامت قدس دهستان گرکان و دو واحد مسکونی زیست پزشک در زمینی به مساحت یک هزار و ۸۰۰ مترمربع و زیر بنای ۴۳۰ مترمربع همزمان با پنجمین روز دهه مبارک فجر در آشتیان آغاز شد.
زیرسازی و آسفالت روستای گرکان و هشت طرح توزیع برق شهرستان آشتیان با اعتباری بالغ بر ۱۳۳ میلیارد ریال از جمله اصلاح شبکه فشار متوسط، اصلاح و بهینه سازی شبکه، احداث خط و پست روستایی، احداث خط روشنایی و احداث شبکه فشار متوسط پارک کوهستان با حضور استاندار مرکزی همزمان با دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.
همچنین با حضور استاندار، بهره‌برداری از قنات دشت بالای روستای نادر آباد با حضور استاندار مرکزی آغاز شد.
این قنات به طول ۸۵۰ متر، آبدهی ۱۰ تا ۱۵ لیتر در ثانیه با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.
بهره‌برداری از سایت مخابرات و ارتقای تکنولوژی همراه اول با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال و چهار منزل مسکونی مددجویی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد مسکن در شهرستان آشتیان همزمان با پنجمین روز دهه مبارک فجر آغاز شد.
بهره‌برداری از فضای فیزیکی طرح توسعه کارخانه تولید چراغ خودرو به متراژ ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع با سرمایه‌گذاری ۳۵ میلیارد ریال آغاز شد.
بهره‌برداری از طرح واحد آبکاری در استان مرکزی با سرمایه گذاری ۸۰ میلیارد ریال آغاز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار